torsdag 25 mars 2010

det övernaturliga.

För ett tagsen fick jag en fråga av en tjej på mail och jag tänkte svara på den frågan nu .

Hej Linda. Måste börja med att säga att du sminkar dig väldigt fint. För ett tag sen nämde du i något av dina inlägg om övernaturliga saker . Tror du på andar och det övernaturliga ? Kram.

Svar : Hejsan . Tack så jätte mycket , det värmer verkligen. Ja jag kommer ihåg när jag skrev ett litet inlägg om det övernaturliga . Jag tror på andar och jag har till och med upplevt olika fenomen . Och jag är övertygad om att det finns andar eller någonting annat liknande. Dock vill jag inte dela med mig av saker jag upplevt när det gäller övernaturliga saker men jag kan säga som såhär att för dom som inte tror mig när det gäller sånthär så finns det människor i min omgivning som har varit med då det hänt skumma och oförklarliga saker .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar