torsdag 29 april 2010

frågor och svar.

Hej Linda. Fin blogg :P. Jag undrar vad du lyssnar på för musik och vem som är den bästa sångerskan / sångaren som du tycker är den bästa?
Svar: Hej , tack ! Jag lyssnar faktiskt på lite allt möjligt. Mest RnB och svensk hiphop/rap. Men jag älskar sköna party låtar med dunka dunka, haha! Enligt mej är nog den bästa sångaren som jag hört i alla fall Craig david, han har en underbar röst och jag älskar hans låtar. Han sjunger fruktansvärt bra. Världens bästa sångerska eller sångerskor måste jag säga för jag har fler än en . Mariah carey, whitney houston och beyonce är dom jag tycker sjunger allra bäst. Jag tycker att beyonce verkar ha en underbar personlighet och hennes röst är nog den som jag tycker är allra bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar