torsdag 29 april 2010

Torsdag 29/4.

hög bordsdekoration.
nivåbukett med stor bladmanchett.
stående sorgdekoration.
__________________________
Denna veckan har vi fått jobba som så att våran lärare skrivit beställningar till oss för att vi ska öva på att jobba efter beställningar . Så det står typ - Nivåbukett 250 kr. Och då gör man en nivåbukett med blommor och blad och annat material för 250 kronor. Faktiskt väldigt roligt, men ganska svårt samtidigt.
.
Just nu sitter jag och skriver massa skolarbeten jag måste lämna in och bli klar med innan sommarlovet för att få godkänt i alla ämnen. Och det går väll sådär , hamnar lättast på facebook och bloggen.
.
Jag vet att jag har vart dålig på att uppdatera bloggen och sådär ett tag , men det har varit så mycket med släktkalas och min födelsedag och sådär så jag har knappt hunnit . Men jag ska försöka bättra mig nu. Nu måste jag skriva klart .
Hörs senare, Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar