fredag 7 maj 2010

FREDAG!

Var hos tandläkaren imorse och fick min bettskena.
Våran snittkyl.
kvällens outfit .
skolan idag. Rebecca på bild.
kvällens sminkning. Rosa ögonskugga från the body shop nr 37.
__________________________________________________
Dagen idag började helt sjukt . Först och främst skulle jag vara hos tandläkaren 08:30 då hade jag tid men när jag kommer dit säger dom att min tid är 09:15 så jag satt i en timma och väntade på att få komma in . När jag väl hade fått komma in till tjejen som skulle hjälpa mig med min bettskena så satte hon in den i min mun och frågade om den var bra och den kändes väldigt tight så jag försökte säga det till henne . Sedan när hon skulle ta ut bettskenan fick vi hon inte ut den för den hade fastnat . Så det tog typ 20 minuter för henne att försöka få ut min bettskena , det slutade med att jag fick ta ut den själv . Och så gick hon och slipade till den så den blev lite större så det skulle vara lättare att få av den . Men tycker fortfarande att den sitter alldeles för hårt så vi får väll se vad som händer.
Sedan gick jag till skolan där vi har haft varuvård hela dagen lång. Alla blommor som står i kylen ska ut och snittas om och bytas vatten till och diska alla vaser. Så det är väll ungefär vad vi gjorde i skolan idag. Direkt efter skolan åkte jag hemåt och jag har faktiskt städat och packat sedan jag kom hem . För nu om någon timme eller så ska vi åka till lilla krogen och äta . Sedan ska jag, pappa & amanda gå på Jill Johnsson konsert på åhaga . Efter det ska vi åka och hämta jimmy och åka ner till varberg. Så jag antar att vi hörs ikväll när jag kommit ner till varberg . Möjligtvis kanske det dyker upp lite bilder ifrån konserten ikväll också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar