torsdag 6 maj 2010

Torsdagkväll - film.

ligger och lyssnar på musik i min rosa iPod.
Rebecca & Jennifer.
Jag & Världens bästa elin !

Hej. Förlåt att uppdateringen vart lite dålig idag. Men när jag kom hem ifrån skolan var jag väldigt ledsen och arg så jag hade inte lust att blogga då . Nu har jag lugnat ner mig lite och fått i mig lite mat så nu är jag glad igen. Vi hade vanliga lektioner idag i skolan så fick vi reda på våra betyg på nationella proven . Och då fick jag veta att jag fick IG+ på mitt nationella i svenska skriftliga för jag hade missuppfattat uppgiften. Men sedan fick jag även reda på att jag kommer få VG i engelska så det var faktiskt kul . Efter skolan blev det en snabb fika på viskan med jessica & isabella och sedan tog vi bussen hem . Nu snart ska jag gå och lägga mig i sängen med min iPod och min mobil och spela lite mobil spel . Senare blir det faktiskt lite film tittande ! Hörs imorgon . Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar