onsdag 5 maj 2010

onsdagkväll- ledsen!

Hej. Kollade nyss på sista avsnittet av andra avenyn . Dom ska lägga ner programmet så nu är jag faktiskt lite ledsen för det var mitt favoritprogram . Och jag blev ännu mer ledsen för att det inte slutade så som jag ville att det skulle sluta . Menmen, mest av allt är jag nog ledsen för att mamma berättade idag att vi ska lämna ifrån oss hobbe redan före sommarlovet. Jag har vetat ett tag att hon vill lämna bort honom för att hon inte klarar av att ha kvar honom. Men att det skulle vara såhär fort , det visste jag faktiskt inte.

För ett tagsen tog jag upp en diskussion med mamma angående att jag och jimmy vill ha honom och nu när jimmy ska få egen lägenhet och att vi ska ha honom hemma hos jimmy . Men det vill inte mamma , så antagligen ska vi lämna ifrån oss våran älskade hund redan om några veckor . Det är verkligen hemskt faktiskt . Han är ju som en liten familjemedlem och han är världens goaste vovve verkligen. Älskar min lilla hobbe .

Någonting som gör mig glad i alla fall är att det börjar närma sig sommarlov och det innebär varberg & att jimmy äntligen får sin egna lägenhet . Och vet ni en sak ? Att jag ska flytta in hos honom !! Så jag och jimmy kommer ha våran egna lilla lägenhet i borås . Det ska bli så himla skönt. Oj, nu ska jag inte tjata mer. Tänkte faktiskt gå och lägga mig i jimmy's famn och somna där. Så vi hörs imorgon , Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar