fredag 21 maj 2010

fredagsmys!

Hej kära läsare. Ikväll har jag bara tagit det lungt och haft en mys kväll med min pappa & Jimmy. Vi kollade på Så ska det låta och åt grillad flintastek. Som jag berättade tidigare så jobbar min pappa väldigt mycket och därför så har vi inte träffats så mycket denna veckan så det var mysigt att ha lite myskväll med honom . Just nu sitter jag och lyssnar på Justin Bieber och sjunger förfullt , tror ärligt talat att Jimmy är lite trött på att jag alltid sitter och gapar framför datorn till musiken. Han frågar alltid hur det kommer sig att jag kan varenda text till alla låtar jag lyssnar på , haha. Och nu har det till och med gått så långt att han satte sig i sängen med datorn och satte på sig hörlurar antagligen för att slippa höra mitt galande , hahaha stackars lille jimmy. Men älskar man att sjunga så gör man . Nu ska jag faktiskt lägga mig hos min älskling och kolla på någon rolig film och bara mysa. Men vi hörs säkert imorgon. God natt & kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar