lördag 22 maj 2010

hel dag med mig själv .

God morgon. Har ni sovit gott? Det måste jag ha gjort i alla fall för jag vaknade för en liten stundsen. Jimmy väckte mig och sa att han skulle åka iväg och skejta så det var bara att gå upp och pussa honom hej då och sedan gick jag och la mig en liten stund till men då kunde jag ändå inte somna. Så jag gick upp och satte mig här och läste lite bloggar och kollade runt lite på facebook.

Idag blir en lugn dag och en hel dag med bara mig själv att tänka på. Så jag hade tänkt mig en promenad och en liten sväng upp till mamma och hälsa på lille theodor och min syster som sover där uppe. Ikväll blir det också lugnt med bara massa massa mys . Så det blir nog skönt med en lugn helg för en gång skull . Nu måste jag slänga i mig lite frukost , sedan ska jag tvinga pappa att åka med mig till affären och köpa lite lördags-gottigt . Vi hörs senare , Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar