tisdag 20 juli 2010

Anledningen till varför jag inte kan gå.

This is why.
Ser ni eller? Det gör fruktansvärt ont och jag kan knappt gå en meter utan att tårarna börjar rinna. Det bränner,svider & gör ont som faaaaan verkligen. För er som inte ser vad det är så är det insidan av mina lår. Jag får något slags eksem eller någonting när jag går och mina lår skaver mot varandra. Det känns som jag har sandpapper som slipar på mina lår när jag går. Vet någon varför man får sånt , vad det är för något eksem ? Det är verkligen en jobbig del av min viktnedgång. Med tanke på att varje gång jag går ut och går lite längre så får jag sånna här eksem och det gör fruktansvärt ont :/. Tacksam för svar om någon vet , kanske om det finns någon salva eller någonting? När jag kom hem tog jag av mig byxorna direkt och smörjde med tjock nivea salva men det gör fortfarande väldigt ont. Kan det vara eksem från tvättmedel eller någonting?

1 kommentar:

  1. Jag får också sådär!
    Jag antar att det är för att man gnuggar huden insidan av låren emot varandra, det blir varmt och svettigt och så skaver det! Ett tips är vaselin salva, baby pulver..
    Använd ett par mjuka tights vet jag.

    KRAM

    SvaraRadera