tisdag 20 juli 2010

Heldag i göteborg.

Jimmy & Douglas på actionpark.
Jimmy & Douglas.
ACTIONPARK.
Jimmy & Douglas igen.
Jag & Syster, shopping galna brudar !
Många som säger att jag och min syster är lika , tycker ni det ?
Världens bästa lillasyster.
Jag och Amanda såg en tjej som gick så otroligt fult i sina klackskor. Och då skulle klantskallen amanda härma henne och drämde i fingret rakt i en bänk så nageln bröts bakåt och efter en stund blev den helt blå. Stackars klantarsel ;)
Lyckliga & duktiga skejtare.
Världens sötaste syster.
HEJ FINA NI.
-
Vilken underbar dag jag har haft idag, har ju varit i göteborg med min syster, pojkvän & hans kompis, Douglas. När vi kom till göteborg så åkte Jimmy & Douglas till actionpark för att skejta. Jag och Amanda begav oss in i femmanhuset och påbörjade shoppingen. Vi hade det hur roligt och mysigt som helst, så kul att umgås med min syster, bara jag och hon. Vi fyndade lite saker på rean och även lite annan shopping som inte var på rean. Jag köpte bla en födelsedagspresent till Jimmy som fyller år snart. Det kommer upp ett inlägg lite senare med bilder på det jag köpte idag. Efter vi hade shoppat klart så åkte även jag och Amanda bort till actionparken och mötte upp Jimmy och Douglas. Dom skejtade där några timmar tills det började ösregna så vi var tvungna att gå där ifrån. Så då åkte vi hemmåt. Vi var hemma runt tio tiden tror jag, har ingen koll alls på tiden.
-
Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Jimmy skulle gå ner och ta ett bad i vårat badkar men jag orkade inte. Och jag kan knappt gå , ni kommer få veta varför i ett inlägg lite senare. Men nu ska jag fixa med lite musik och bilder som jag har väntat på hela dagen. Så vi hörs snart igen, Puss sålänge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar