onsdag 21 juli 2010

FRÅGOR OCH SVAR.

SVAR PÅ FRÅGORNA FRÅN FRÅGESTUNDEN!

Hej linda. börjar med att säga att jag älskar din rosa blogg xD Är allting 100 % sant i din blogg?
Hej , tack så jätte mycket ! Jag har nog dragit till med en och annan vit lögn någon gång i bloggen. Ifall det har varit någonting pinsamt jag inte riktigt velat dela med mig av.

Trivs du i skolan?
Jag trivs väldigt bra i skolan. Kanske inte med allt skolarbete men med mina vänner i skolan, med min klass och med min linje.

är du kär?(a)
Det trodde jag att alla visste vid dethär laget. Klart att jag är kär, jag är djupt förälskad i jimmy och han är det bästa som någonsin har hänt mig.

för ett tagsen skrev du att du skulle gå ner till källaren och sjunga. Har ni studio? och kan du sjunga? jag hade velat att du la ut en video på när du sjunger.
japp det har du rätt i , det nämde jag nog i ett inlägg för ett tagsen. Ja, vi har faktiskt en liten ministudio nere i ett rum i källaren. Jag älskar att sjunga men om jag kan sjunga eller inte , det får du fråga någon annan . Jag anser väll inte själv att jag sjunger bra men andra säger till mig att jag sjunger fint. Det kommer nog inte att komma upp någon video på när jag sjunger . Det skulle vara alldeles för pinsamt och alla hade skrattat åt mig. HAHAHA.

Vad ska du jobba med i framtiden?
Jag vill och hoppas att jag får jobba som make up artist. Det är min dröm att få sminka folk och göra dom vackrare än vad dom redan är.

Berätta lite om ditt liv!
Jag är en glad brud på 18 år som kommer ifrån borås . Mina föräldrar är skilda så jag bor hos dom varannan vecka. Jag har en pojkvän som heter jimmy brand. På fritiden umgås jag mest med honom och mycket tid går även till datorn. Just nu håller jag på att gå ner i vikt, lära mig åka skateboard och försöker att bara leva livet och se framåt. När jag blir äldre vill jag bli make up artist och flytta ifrån borås. Hoppas på iaf ett barn och ett fint hus alldeles intill havet ;)

Hur träffades du och Jimmy? Är ni lyckliga tillsammans? Bråkar ni aldrig?
Jag såg jimmy första gången i gamla skatehallen här i borås . Sedan lärde jag känna honom igenom min kusin robin och så började vi prata på internet och sedan sms och sedan bestämde vi oss för att vi skulle träffa varandra förra sommarlovet nere i varberg när han var med en kompis till honom som jag kände bra innan jag träffade jimmy. Så sågs vi och så blev vi kära i varandra nästan direkt :) Vi är jätte lyckliga tillsammans och älskar varandra jätte mycket. Klart att vi bråkar ibland men vi löser det alltid och pussas istället :)

Har du några piercingar eller tatueringar? Om Ja- Vart? Om nej- Vill du/ ska du göra?
Jag har inga piercingar eller tatueringar. Bara hål i öronen. Jag vill verkligen göra en tatuering och även en piercing , min första tatuering kommer vara någonting som har med min "förra" hund att göra . Funderar på att tatuera hans namn och ett litet hjärta eller någonting. Sedan vill jag även pierca mig i tungan.

Hej Linda, tack för en bra blogg! Hur långt tror du att du kommer med din blogg?
Hej, tack så mycket :) Jag vet inte riktigt vad du syftar på. Min blogg är mest ett sätt för mig att få skriva av mig , bara för jag älskar att skriva . Visst är det grymt kul att folk läser om mitt liv och min vardag och att tjäna pengar på en blogg hade varit någonting. Men jag tror ju inte att min blogg kommer bli framgångsrik som dom "stora bloggarna" . Det är mest för jag älskar att skriva och för att nära och kära och även andra ska kunna läsa om min vardag.

Hur många läsare har du?
Jag tror att jag har ca 15 läsare om dagen, haha ^^

Hur är ditt förhållande till din lillasyster amanda?
Jag och min syster har väldigt bra förhållande med varandra . Vi trivs ihop och umgås som riktigt bra vänner . Vi shoppar och gör andra roliga saker som man ska göra tillsammans med sin syster.

shoppar du mycket?
När jag väl har pengar går dom ofta åt till att shoppa.

Är du bortskämd? ;)
Alla tycker att jag är otroligt bortskämd och jag själv förstår inte det. Jag anser väll själv att jag är lite bortskämd men inte mycket. Men jag kanske borde lita på mina vänner ;)

När ska du sluta röka? eller ska du inte sluta?
Jag har beslutat mig för att jag ska sluta röka när jag känner att jag klarar av att sluta. Just nu känns det väldigt jobbigt. När jag både försöker gå ner i vikt , slutat med cola , godis och då känner jag att jag inte riktigt kan sluta med cigaretter också . Så förmodligen kommer jag sluta röka om ett tag när jag känner att jag klarar av det.

När ska du flytta hemifrån och skaffa körkort?
Jag ska flytta hemifrån när jag har skaffat mig ett jobb och har en stadig ekonomi och jag känner att jag klarar av att bo ensam, betala räkningar och leva utan min älskade mami och papiii ! Körkortet kommer jag ha innan eller efter jul någon gång har jag bestämt.

Vad har du för musiksmak?
Jag lyssnar verkligen på allting . Mest RnB!

Hur kan du sminka dig så bra när du inte är utbildad eller nått?
Tack för att du tycker jag sminkar fint :) Jätte kul att höra , verkligen! Jag vet inte faktiskt, jag har alltid tyckt om att jobba med händerna. Ritade mycket när jag var liten och sådär och när jag blev äldre så började jag sminka mig ganska tidigt . Redan i 3:an eller 4:an tror jag . Jag antar att jag helt enkelt är självlärd genom mycket övning.

vart är din hund?
Min hund bor nu hos en familj som bor i sparsör. Vi klarade inte av att ha kvar honom med tanke på att jag och min syster går i skolan och mamma jobbar så var han alltid ensam för länge i våran varma lägenhet och det tyckte vi var djurplågeri så vi valde hällre att han fick bo hos en familj som vi får komma och hälsa på precis när vi vill :). Han har det jätte bra där !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar