torsdag 22 juli 2010

GOD MORGON.

Kan väll inte riktigt kalla detta en "GOD" morgon, med tanke på att jag vaknade halv 5 imorse av att jag hade så ont i ryggen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag kunde knappt röra mig. Har haft mycket ryggproblem det senaste med tanke på att jag inte rör mig speciellt mycket , sitter ofta flera timmar framför datorn , mina bröst är för stora för min kropp så ryggen orkar inte riktigt. Och min jävla säng också , jag kastar fan ut den genom fönstret snart. Ursäkta mitt språk men jag är fruktansvärt irriterad. Jag ska gå ner och duscha och tvätta håret nu , ska även färga håret . Sedan ska jag sminka mig och så ska jag och min syster fota lite. Ikväll ska vi in till stan för att gå på torsdagskvällen. Det är ju timotej och nanne som spelar i borås idag. Jag har väll inte direkt tänkt att kolla på uppträdandet utan jag och jimmy brukar mest gå runt och hälsa på folk man känner och sådär. Idag ska jag nog även ut på krogen en stund och ta en cider eller två. Men nu måste jag skynda mig så jag hinner med allt idag som jag ska göra ! Vi hörs senare , Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar