onsdag 21 juli 2010

film & mys!

HEJ IGEN.

Hoppas ni tyckte om min lilla matlagningsguide innan. Det var mest för skoj sjull faktiskt, jag är inget vidare bra på att laga mat . Men den kycklinggrytan är så gudomligt god så jag var tvungen av att dela med mig av receptet till er.

Jimmy kom hit för någon timma sedan. Han har varit i göteborg hela dagen och skejtat med douglas och nu på kvällen kom han hem till mig. Han fick också mat och han åt jätte mycket så jag tror han också tyckte om min mat. Vi bestämde oss för att bara ligga i sängen och mysa och kolla på någon bra film. Vi har ju saknat varandra idag när vi varit ifrån varandra hela långa dagen. Haha , säger som kenza sa i ett inlägg för ett tagsen. Jag och Jimmy är ett såntdär jobbigt kärlekspar som aldrig kan låta varandra vara utan vi pussas alltid och håller alltid handen , så alla som är singlar hatar säkert oss när vi sitter på bussen och bara pussas hela tiden. Hahaha nejdå HELA tiden är väll en lätt överdrift men det är väldigt ofta i alla fall.

Nu har jag nog tyvärr inte så mycket mer att skriva om idag. Kände att detta inlägget blev helt onödigt med bara massa tjöt. Menmen, bloggen är ju för att jag ska kunna skriva av mig så det får ni stå ut med , att det kommer lite onödiga inlägg ibland . Bara för att jag vill skriva, haha. Imorgon kommer säkert inläggen bli lite roligare för då ska jag och Amanda fota massor , bla lite nya bilder till min header och lite andra bilder. Ska även på torsdagskvällen imorgon på kvällen. Timotej & Nanne Grönwall spelar här i borås imorgon. Det kommer nog bli roligt skulle jag tro. Då får jag äntligen sminka mig och göra mig iordning som jag älskar att göra !

Nu ska jag och Jimmy kolla på kommissarie späck , hoppas den är rolig ! Vi hörs senare eller imorgon ! Kramis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar