lördag 31 juli 2010

kalas för min älskling!

jimmy & hans kusin benjamin.
jimmy fick en ringklocka av mig i födelsedagspresent
och en ny keps :)
ett fint passande kort :)
och lite andra saker såsom godis, parfymer, axe och lite andra småsaker.
här gör mamma jimmys födelsedagstårta.
mmmums.
fin tårtan blev va? :) duktiga mamma !
mormor och morfar var på kalaset.
min älskling & jag.
________________________
HALLÅ DÄR !
Får börja med att säga att bilderna här ovan är tagna i fredags när vi hade kalas för jimmy med mammas släkt. Jimmy fyller 17 år på måndag och därför firade vi honom lite i fredags med tårta och presenter.
-
Vilken dag det har varit idag. Imorse gick jag upp halv 9 och började fixa mig och vid tio tiden började jag och mamma lasta in massa gamla grejer som vi skulle sälja på loppisen vi hade idag. Vi åkte iväg och mötte upp min svärmor och hennes systrar på norrby där vi började ställa upp alla våra gamla grejer. Vi tjänade 700 kronor på bara några timmar på loppisen och blev av med massa gamla grejer. Mysig dag med nära och kära ! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar