söndag 1 augusti 2010

GOD MORGON !

GOD MORGON.

Har ni sovit gott ? Det har i alla fall jag gjort. Men att vakna upp utav att regnet piskar mot rutan är lika tråkigt varje dag. Men faktum är att jag börjar vänja mig , jag bor ju trots allt i borås , staden-där-det-alltid-regnar ! Innan jag gick och la mig igår så var jag nere hos grannen med amanda och jimmy. Vi lyssnade på musik, jag & grannen tog en öl och kollade på lite youtube videos. Hel soft var det, men sedan blev jag trött och gick hem och la mig och senare kom även jimmy upp och la sig.

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, funderar på om jag tvätta mina kläder innan jag åker till pappa eller om jag ska göra det senare ikväll . Eller så får det bli imorgon. Får väll planera lite inför morgondagen också . Ska hitta på någonting med jimmy eftersom han fyller år. Tyvärr kan jag inte dela med mig av min överraskning här för jimmy läser min blogg ibland. Men imorgon får ni veta vad vi hittar på för någonting kul. Nu ska jag gå in och väcka min älskling eller rättare sagt jag ska låta theodor väcka honom . Hörs sen ! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar