tisdag 24 augusti 2010

Dagens shopping!

Hej på er. Sitter just nu brevid min snoriga pojkvän i sängen, han snörvlar och har sig. Är nyss hemkommen ifrån ullared. Nämde väll igår att jag skulle till gekås idag med mina brudar? .. Först var vi i skolan från 09:00-13:00 och gjorde en skriftlig inlämning. Vilket gick bättre än jag trodde det skulle göra. Jag förstod mer av uppgiften än vad jag trodde jag skulle göra. Vid 1 lämnade jag och jessica in våra arbeten och begav oss mot banken för att ta ut lite pengar. Vidare från banken hem till pillan, väl hos pillan satt vi och tjöta en stund om allt och ingenting. Sedan drog vi oss mot gekås i ullared. Pillan övningkörde både dit och hem och det gick jätte bra, hon körde så duktigt så jag blev avundsjuk. Hahaha.

Väl i ullared hade vi så fruktansvärt kul. Var så längesedan jag bara var med mina brudar så jag fick nästan dåligt samvete av vad jag måste missat under detta året alltså. Men i vilket fall som helst så gick vi runt och flamsade och skrattade som bara den samtidigt som både jessica och pillan var helt shopping galna. Men det var bara kul. Det inträffade en hel del incidenter när vi var där. Först när vi kom in i affären så hittade vi massa i love ullared t-shirts och "morgan muggar" och kortlekar med honom och grejer så vi stod och flabba som fan och skrattade ihjäl oss och ba: fan va ful han är och massa och pillan ba : han står precis bakom oss. Och där stod han självaste Ullareds-Morgan. Så det var lite pinsamt faktiskt. Sedan skulle jessica skanna alla sina varor för att se hur mycket hon hade handlat för och då smällde hon till pillan rakt i ögat ( inte med vilje ) hon var så stressad nämligen för gjorde man det inte tillräckligt snabbt så gick alla varor på displayen bort. Så vi hade så kul att vi garvade nästan ihjäl oss. Men nu är jag hemma igen och ska faktiskt snart gå och lägga mig. För imorgon ska jag upp till min första praktikdag på dalsjöfors trädgård. Där även jessica praktiserar, så det kommer nog bli riktigt kul . Går ifrån 09:00-18:00 tror jag. Nu ska jag tvätta bort sminket och fixa det sista innan jag ska sova . Men först en liten lista över dagens shopping som ni ser här ovan på bilderna. Sov gott ! Kram.

Dagens shopping:
  • body splash ( man sprayar den på kroppen efter dusch) - 29 kr.
  • Axe deospray dark temptation ( till jimmy ) - 25 kr.
  • bobby's hårspray - 20 kr.
  • bobby's hårwax ( till jimmy ) - 17 kr.
  • lösögonfransar - 30 kr.
  • toffsar - 8 kr.
  • ansiktsmask ( chocolate ) - 9 kr.
  • ansiktsmask ( nivea ) - 9 kr.
  • batterier ( till kameran ) - 20 kr.
  • svart linne - 40 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar