lördag 21 augusti 2010

hur jävla svårt kan det vara ..

Fan va sur jag är nu alltså. Har säkert suttit i en halvtimma och försökt hitta en sida där man kan skaffa sig en besöksräknare till bloggen. Har blivit medlem på två sidor på en halvtimma som verkade lätta att förstå men det funkade inte så jag avslutade mitt medlemskap på båda sidorna direkt. Vet inte om ni kommer ihåg det. Men för ett tagsen hade jag en besöksräknare på min blogg som visade hur många som hade tittat in på min blogg om dagarna och hur många besökare jag hade haft allt som allt . Rätt som det var försvann den?! Så jag vet faktiskt inte vad som hände. Men snälla , någon där ute HJÄLP mig innan jag bryter ihop. Det är en väldigt känslig period nu känner jag och jag blir sur och arg för minsta lilla. Så snälla om någon vet en bra och lätt sida där man kan skaffa sig en liknande besöksräknare som den jag hade. Så snälla kommentera och berätta om den sidan. Då hade jag blivit evigt tacksam. Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar