lördag 21 augusti 2010

lördagkväll ..

God kväll . Får väll börja med att be om ursäkt för min dåliga uppdatering idag. Jag har haft fullt upp hela dagen. Vid 6 tiden fick vi besök av Ulf , Cattis och Jollan. Vi käkade och sedan gick jag in på mitt rum och la mig och kollade på Prison break. Det är så att egentligen var det meningen att jag skulle upp till jessica idag och umgås med vännerna men nu mår jag så jävla dåligt så jag vill inte flytta mig ifrån sängen. Både magen och huvudet värker och jag håller på att få ett utbrott på min ständiga jävla huvudvärk. Ursäkta mitt språk men jag är så fruktansvärt trött på att jag alltid har ont i huvudet. Det är väll inte speciellt bra att sitta vid datorn när man har ont i huvudet heller, så nu tänkte jag faktiskt att jag ska lägga mig och vila en stund och hoppas huvudvärken går över. Vi hörs väll imorgon. Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar