söndag 26 september 2010

SÖNDAG.

Vet inte om jag berättade det igår men jag var på fest hos två kompisar till mig som fyllde 20. Det var så himla roligt där förutom att min älskling mådde dåligt så vi fick åka hem, stackarn. Imorse när jag vaknade så var jag bakis , väldigt bakis kände jag. Men efter att ha ätit lite frukost och sådär så mår jag mycket bättre.

Egentligen ska jag ju till pappa idag , men det blev inte så. Vi ska stanna hos mamma denna veckan istället för både jag och min syster tycker det är sjukt jobbigt att bära allting fram och tillbaka varje vecka. Helst av allt hade jag ju velat bo på ett ställe hela tiden. Även om man vill träffa båda sina föräldrar , men förhoppningsvis kan jag snart skaffa mig en egen lägenhet där jag kan bo tillsammans med min pojkvän. Det hade vart det bästa av allt isåfall. Men då krävs det att jag hittar ett jobb och att jag mår bättre så jag orkar med allting vad det innebär att ha en egen lägenhet. Men jag vet att jag och jimmy hade fixat det , är helt övertygad om det. Även om det säkert ibland hade sett lite stökigt ut. Men det är ju sånt man får räkna med.

Oj, vad jag babblar på. Snart kommer det upp ett roligare inlägg. Vi hörs senare!

1 kommentar:

  1. Hej,

    Vilken grym blogg du har. Du får gärna vara med i min bloggtävling som du hittar på: http://prisa.se/2010/09/21/vinn-valfri-upplevelse-ifran-upplevelse-com/

    Du kan vinna en valfri upplevelse ifrån Upplevelse.com

    Hoppas på din medverkan :)

    <3

    SvaraRadera