söndag 26 september 2010

sminkningar.

mammas sminkning.

blå,lila & svart :)

beautiful eyes.

såhär såg hon ut efter jag sminkat henne och fixat hennes hår.

fick även äran att sminka Anna till en MC fest hon skulle på.

bestämd som hon var så satte hon sig framför spegeln och jag hann knappt fråga hur hon ville ha det. Hon sa direkt : En svart sotning.
Tycker resultatet blev väldigt bra , vad tycker ni?

en väldigt vacker Anna :)

För er som fortfarande inte vet vem Anna är så är det min pojkväns ( Jimmy ) moster.
-
Detta får bli kvällens sista inlägg. Nu ska jag ta en dusch och sedan lägga mig och sova. Ska upp tidigt imorgon och åka till skolan och efter skolan ska jag på möte. Så ni får sova så gott så hörs vi imorgon.

1 kommentar:

  1. Duktig du är! E lite nyfiken om anna skulle till nåt ställe Gbg eller så..

    SvaraRadera