tisdag 28 september 2010

dagens shopping !

Hej på er. Det blev ett sent inlägg idag. Detta för att jag varit på gekås i ullared hela eftermiddagen och kvällen och shoppat med mamma, amanda och jimmy. Efter gekås åkte vi till Burger king och käkade och sedan åkte vi hem. Eftersom vi inte var på gekås förän vid 5 tiden så kom vi inte heller hem förän vid tio tiden. Då satte jag mig framför tv4 play och tittade på idol och nu ska jag snart gå och lägga mig. Men först tänkte jag visa vad jag köpte idag på gekås.

en mysig tjocktröja.

en skjorta.

nagel dekorations stenar.

batterier till min kamera.

smink svampar.

shampoo & balsam.

lösögonfransar.

söta trosor.

söta trosor.

tops, pads & ansiktsservetter.

toffsar.

deo spray.

choklad ansiktsmask.

godsaker.

fotohörn.

hårfärg.

vet att det är för barn, men den luktade så himla gott :)

fotoram.

kajal vässare.

hårband.

nagellack.

fotoalbum.

söt hello kitty väska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar