lördag 16 oktober 2010

myskväll med den bästa!

God kväll mina fina.
Sitter just nu i sägen med ett glas cola med massa isbitar och myser med musik och tända ljus. Det har varit en väldigt lugn och mysig kväll. Jag och jimmy har legat i sängen och tittat på idol på tv4play eftersom vi missade det igår. Tråkigt att minnah åkte ur idol , hon hade en otroligt bra röst men ändå var hon väll den som gjorde sämst framträdande om man bortser ifrån daniel som gjorde ganska många tabbar under denna fredagskvällen. Jag tycker personligen när man kommit såpass långt i en sångtävling som idol så ska man ha en stadig röst och inte göra en sån fruktansvärd tabbe som han gjorde då han försökte sig på en alldeles för svår höjning för hans röst. Alla hörde ju hur fruktansvärt falskt det lät när det sprack för honom. Plus att han var falsk en hel del under hela framträdandet. Det var lite tråkigt faktiskt för jag tycker han var en av killarna som hade den finaste och mest avslappnande rösten att lyssna på. Dock passade han inte i den typen av låtval som han gjorde. Aja, nog med idol snack.

Tänkte berätta lite hur det var igår. För det första firade vi min vän jessica och sedan var det ju faktiskt även min första krogrunda. Det var jätte kul och jag var ute med världens bästa vänner och hade sjukt kul . Dock hände det lite saker som gjorde att jag var tvungen att dra hem. Jag blev ledsen och mådde inte alls bra så jag åkte hem redan med kvart över 1 bussen. Men det var jätte kul så länge det varade. Vi var först hos jessica och förfestade och sedan åkte vi in till stan och gick först till lilla bränneriet , det var faktiskt väldigt mysigt och trevligt där. Vi satt ute i sofforna för det var så sjukt varmt där inne. Drack öl och drinkar och sedan fortsatte vi mot tonic. Var väll där i max en timma innan jag drog mig hemåt. Det var inte allt för mycket folk på det stället men det gjorde inte så mycket med tanke på vilka jag var ute med. Det var det som räknades. Annars så var kvällen väldigt mysig och trevlig.

Nu tänkte jag faktiskt ta och läsa lite bloggar och sedan ska jag bara vänta in att Amandas kompisar åker hemåt så jag kan se till att allt är släckt och iordning innan jag kan lägga mig och sova lungt. Jimmy ska jobba imorgon så jag får mysa med han så mycket så möjligt idag nu när vi inte träffas imorgon. Jag och amanda ska städa hela lägenheten jätte fint tills mamma kommer hem så hon blir glad. God natt på er allesammans, sov sött och för er som ska ut ikväll , ta det lungt :) Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar