söndag 17 oktober 2010

nails and foodtime.



Hej på er.
Har precis fixat mina naglar. Satte på lite stenar på naglarna och fixade lite , vad tycker ni? .. Uppdateringen idag ber jag om ursäkt för men har inte haft tid. Mamma kom hem idag , hon har vart bortrest över helgen så jag gick upp tidigt för att städa hela lägenheten fint tills hon skulle komma hem. Och det är jag glad att jag gjorde för hon blev jätte glad och hon uppskattade verkligen det till hundra procent. Så det var kul , nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Det luktar fisk , så det blir nog det, hahaha.

Har bara tagit det lungt idag annars och det förblir så hela kvällen. Imorgon är det skolan som gäller igen så det gäller att ladda nu. Ska duscha och fixa lite ikväll så jag är klar med det inför morgondagen. Nu ska jag kolla om mamma behöver hjälp med maten. Vi hörs senare , Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar