fredag 29 oktober 2010

myskväll med pojken min!

GOD KVÄLL MINA FINA LÄSARE.
Ligger nerbäddad i min säng och tittar på idol . Blev lite förvånad över att Jay Smith sjöng en backstreet boys låt. Men mina favoriter sitter ju säkert nu , Olle, Jay och Linnea. Så jag är helnöjd. Efter idol ska vi titta på en ny Halloween film som jimmy fick låna med sig hem ifrån jobbet.

Jobbade ju mellan 9-18 idag . Vi gjorde lite olika saker, buketter, städade, expiderade och gjorde en gran. Ja , ni hörde rätt .. Jag gjorde en gran av en träpinne som jag fäste grankvistar på med ståltråd. Ska försöka komma ihåg att ta kort på dom någon dag så ska ni få se. Har aldrig sett någon som gjort en sådan gran innan, det var jobbigt att binda ihop den men ändå rätt okej. Har väldigt ont i ryggen efter denna dagen men det är det värt med tanke på att jag har slitit och haft en rolig dag. Hände även en väldigt tråkig incident på praktiken idag , jag och jessica stod nere i snittet och skulle göra granar och då skulle vi skoj bråka lite och hon skulle smätta mig med en grankvist och då skulle jag klippa av den med min sekatör och då klippte jag henne i fingret istället , självklart inte med meningen. Det blödde så det var blodspår ända till fikarummet där plåsterna låg, stackars jessica. Har skit dåligt samvete för det.

Är sjukt taggad inför morgondagen , kl 9 imorgon kommer min tjejkompis phernilla och hämtar mig , har nog glömt skriva att hon fick körkort för ett tagsen så grattis till henne , såhär lite i efterskott :). I alla fall , sedan ska vi upp och hämta jessica och så drar vi till Gekås. Hoppas bara det inte är för mycket folk bara.

Vi får höras imorgon eller senare , kram sålänge!

min kamera har blivit lite konstig så den funkar bara ibland, ska försöka få lite bilder imorgon när vi går ut. Men sålänge får ni lite gamla bilder , denna är på mig och jessica. För att muntra upp henne efter vad som hände idag .. Detta är från 2008 när vi var ute med hennes båt en sommar, vi hade så otroligt roligt då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar