torsdag 28 oktober 2010

HELT UNDERBART !

HELLU PÅ ER.

Har just nu plaserat mig i sängen under mitt varma duntäcke , sitter och lyssnar på musik och väntar på att min älskling ska komma hem ifrån jobbet, han jobbar till 23 ikväll. Och eftersom han inte tog med någon nyckel måste jag stanna uppe tills han kommer hem så jag kan kasta ner nyckel till honom , porten låser sig nämligen vid 8 på vardagar. Men brukar ändå inte lägga mig så mycket tidigare, åtminstone brukar jag inte kunna somna innan 23.

Idag har jag praktiserat mellan 9-14.30. Egentligen praktiserar jag till kl 6 idag men jag bytte tiderna så jag jobbar till 6 imorgon istället när dom har mycket att göra i butiken. Det är pga att det är allahelgon i helgen och därför är det mycket att göra i blomsterbutikerna. Idag har jag gjort dörrkransar på praktiken , har även dekorerat dom och städat en del. Sedan skulle jag egentligen åkt till ungdomsmottagningen direkt efter praktiken men det blev inte så. Och för att det inte ska bli några spekulationer om vad jag skulle göra där så skulle jag ta blodtryck för att hon skulle kunna skriva ut nya p-piller till mig. Förra sommaren var jag där och då skrev hon ut för ett år och nu har dom tagit slut och då måste man tydligen ta blodtrycket för att det var såpass längesedan hon gjorde det sist. Men det blev inte av idag så jag får ringa dit nästa vecka eller någonting.

Imorgon praktiserar jag som sagt till kl 18 och efter det ska jag hem till min älskling och mysa massor med honom, vi har inte haft så mycket tid för varandra i veckan och därför bestämde vi oss för att ha en myskväll imorgonkväll. Så det blir väll antagligen att vi äter lite god mat, tittar på film och bara njuter av att det väntas en hel veckas höstlov framför oss, heeeeeelt underbart. 

Sedan på lördag ska jag åka med mina favoritbrudar till Gekås i ullared och shoppa loss hela dagen lång. Åh, vad jag längtar alltså, så sjukt kul ska det bli. Efter gekås ska vi åka hem och fixa oss och sedan ska vi ut på krogen och röja hela natten lång. Det kommer bli hur roligt som helst tror jag. Taggar helgen som fan nu kan jag lova.

Sist men inte minst tänkte jag visa er mina nya örhängen som jag fick av jimmy för några dagarsen. Visst är dom fina/coola !? Fick välja ut dom själv så betalade han , dom kostade 25 kr på "UR&PENN" som förövrigt säljer ut alla sina örhängen för 25 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar