tisdag 26 oktober 2010

På bussen in till stan.

TIDSINSTÄLLT INLÄGG !
.. Just nu när ni läser detta sitter jag på bussen in mot stan. Måste till banken för att fixa lite saker och hämta lite papper och sådär. Efter det ska jag möta upp Jimmy i stan så ska vi åka till mammas jobb och hämta lite pengar , vi måste nämligen till apoteket för att köpa näspray till jimmy. Han har blivit jätte förkyld och han mådde inte alls bra inatt, kunde knappt andas och låg och vände sig och vred sig hela tiden. Så ska vi fixa det, jag ska även hämta ut nya p-piller och lite sådär. Sedan ska jag följa med jimmy på en intervju ang hans skateboard olycka. Han ville att jag skulle följa med eftersom han inte kommer ihåg någonting av tiden han låg på sjukhuset, han var så borta då dels för att han slog i huvudet och fick minnesluckor och för att han fick så mycket medicin hela tiden för att han inte skulle ha ont. Så jag sa att jag kunde följa med honom som lite extra stöd. Tror samtidigt att han tycker det är lite jobbigt att prata om detta då det var en mycket jobbig tid i hans liv. Och det var samma för mig, det var det värsta jag vart med om i hela mitt liv. Man fattar verkligen inte nu i efterhand vilken änglavakt han hade. Det känns konstigt att tänka på att jag har vart så nära att förlora den jag älskar över allt annat. Han hade sån otrolig tur och jag är så otroligt glad över att han har klarat sig såpass bra som han gjort , trots att det finns saker som alltid kommer vara kvarvarande. Men han kämpar så himla hårt och det gör mig till världens stoltaste flickvän. Så självklart stöttar jag honom när han behöver och vill det.

Nu måste jag ta på mig och springa till bussen, vi hörs ikväll när jag kommer hem! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar