lördag 20 november 2010

GÅRDAGEN - FREDAG 19/11.

HEJ PÅ ER.
Tänkte berätta lite om gårdagen. Först praktiserade jag och jessica mellan 9-14 , vi gjorde kransar, ljusarrangemang och städade lite och sådant. Efter praktiken åkte vi bussen in till stan, vi gick runt i olika affärer där och sedan åkte vi vidare till knalleland för att fortsätta shoppingen ( bilderna på vad jag köpte får ni senare ) .. Vi var inne i en affär som hete Partaj och där provade vi massa olika roliga masker , när vi gick därifrån så hade jag skrattat så mycket att jag var tvungen att besöka närmaste toa , höll typ på att kissa ner mig. Efter vi varit i knalleland kom mamma och hämtade mig, jessica & jimmy och så åkte vi hem till mig och lagade mat och kollade på idol , senare på kvällen kom även Daniel hit, jessicas pojkvän och kollade lite tv med oss . Sedan åkte dom hem och jag somnade sött i sängen.

Här får ni bilderna från gårdagen:









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar