onsdag 24 november 2010

kvällsmys hos pappsen!

HELLU :)
Har haft världens skönaste sovmorgon och sedan har jag varit ledig hela dagen. Mina lärare skulle iväg på ett möte så vi var lediga idag. Så jäkla gött , Jimmy kom hem runt 11 tiden , han slutade tidigt idag. Så vi har suttit och kollat runt lite på internet, jag pluggade en liten stund & så gjorde han mat till oss. Men nu skulle han dra iväg till skejthallen så han kommer la hem ikväll igen.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig och dra ner till mormor och fixa hennes ögonbryn som jag lovat. Sedan ska jag hem till pappa med Amanda för god mat & kvällsmys. Han åker utomlands på Söndag så jag får passa på att träffa honom nu, för sedan kommer han inte hem förän 15 december.

Jag uppdaterar mer när jag kommer hem ifrån pappa , ska ta kort på vad vi äter och skriva om "30 dagar" .. Har ju inte gjort det på ett tag nu. Sålänge får ni en av mina absoluta favoritlåtar just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar