onsdag 24 november 2010

Mitt i natten.

HELLU MITT I NATTEN.
.. Det fick bli ett sent inlägg idag, har haft lite att göra nu på kvällen. Har gått i skolan idag mellan 9-11.30 sedan drog jag till stan med brudarna i klassen och käkade thaibuffé. Vi hade väldigt trevligt och jag skrattade så mycket att jag hade ont i magen i flera timmar efter. När jag väl kom hem så skulle jag ta tag i mitt rum och städa det för det såg för jävligt ut . Istället somnade jag i sängen i flera timmar brevid Jimmy och när vi vaknade så åkte vi till Jessica och tjötade och spelade lite kort med henne, pillan, tobbe & patrik. Nu när jag kom hem så vart jag tvungen att fixa lite , dock får jag ta städningen imorgon. Men det gör ingenting för jag är ändå ledig hela dagen imorgon, mina lärare ska iväg på något viktigt möte så vi har inga lektioner imorgon. Men jag ska plugga en massa hemma ist , det behövs just nu känner jag. Har missat allt för mycket i skolan och ligger efter en del, men det jobbar jag ikapp nu innan jul hade jag tänkt. 

Nu ska jag lägga mig och sova faktiskt för jag börjar få huvudvärk plus att jag har typ fått öroninflamation, inte riktigt kanske men det känns som det är påväg och det gör fruktansvärt ont. Har alltid haft jätte lätt att få öroninflamation , hade ofta det när jag var liten .. nästan varje gång jag var förkyld , så jag hoppas inte jag får det nu igen. Det är bland det värsta jag vet, då är jag hellre typ magsjuk eller någonting. Hatar att ha ont i öronen. Just det , igår hände en riktigt läskig grej , jag förlorade min syn i typ en halvtimma såg bara helt vitt och suddigt . Hade sjukt ont i huvudet och frös som bara den , så jimmy fick hjälpa mig till sängen . Kanske ska berätta också att jag hade världens bryt och grät som bara den så jag vet inte om det kan vart därför , men jag blev så jävla rädd när bara synen försvann och jag såg ingenting, det var sjuuukt äckligt.

Nu ska jag sluta tjöta och gå och lägga mig. Vi hörs imorgon med bättre uppdatering då, kram sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar