söndag 21 november 2010

Shopping + Sminkning !

Max factor puder - 42 Deep biege ..Använder jag mig av.


Min nya favorit . En palett med 10 stycken helt underbara ögonskuggor. Det är H&M's egna och det var riktigt bra kvalite på skuggorna . Så det är verkligen någonting jag rekomenderar starkt :)

sjukt fina färger :)

Loreal's foundation , ger ett otroligt bra resultat & täcker precis så mycket som jag vill att den ska göra . Bästa av alla dom jag testat hittills, använder mig utav den mörkaste färgen som heter - 260 golden sun.


köpte även denhär ögonskuggan, också hm's egna. Har köpt denna typen av ögonskugga innan ifrån hm och den är också fruktansvärt bra kvalite på. Använder oftast färger som denna under ögonbrynet för att det ska ge ögat ett extra lyft :)

här ser man färgerna ganska så bra , bilden är ändå inte rättvis. Men nästan såhär såg färgerna ut , dock har jag prövat den vita och bruna på jessica , så det är därför dom skuggorna ser lite använda ut :)





Sminkningen jag gjorde i lördags, har användt mig utav mina nya skuggor ifrån hm :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar