söndag 21 november 2010

SÖNDAG.

GOD KVÄLL FINA NI.

Det har varit en riktig chill helg denhär helgen måste jag säga. Har varit med Jessica och Jimmy och idag kom även Phernilla hit en stund. Mycket trevligt & mysigt. Igår sov Jessica över här också , vi kollade tv & spelade kort och tjötade massor. I fredags var vi ju i staden och shoppade och på kvällen satt vi och tittade på idol , måste säga att wow vilken show det var i fredags. Alla var grymma , speciellt Jay . Helt sjukt hur underbar röst han har, när han sjöng madonna låten hade jag rysningar över hela kroppen. Ah, det var så grymt bra! Olle var riktigt bra han också när han sjöng "Your song" , fick även då rysningar. Helt sjukt bra var det.



Nu blir det spännande nästa vecka att se vem som får lämna idol gänget. Tycker dom allra bästa är kvar, men ser helst att Olle & Jay står i finalen.

Imorgon är det skolan som gäller igen, efter det ska jag nog kolla runt lite i staden en vända till. Får väll se om jag hittar någonting roligt. Nu ska jag fixa med lite bilder och sedan kommer det förmodligen komma upp lite bilder från fredagens shopping & en sminkning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar