tisdag 28 december 2010

AVUNDSJUK.

Var med Jessica & Pillan när dom piercade tungan på pistolero :)




Fika time med Jessica & min fina pojke!

Dagens inköp från Gina tricot - 149 kr.
HEJ PÅ ER.

.. Tänkte bara titta in lite fort och berätta om min dag. Åkte med jessica till stan vid 2 tiden och mötte upp phernilla. Vi drog till pistolero för Jessica & pillan skulle pierca tungan , snacka om att jag var sjukt avundsjuk när vi gick därifrån. Har ju velat ha det i flera år nu och precis nu när dom skulle göra det hade jag inga pengar, lite små surt. Sedan gick vi runt i stan en stund och tittade på lite kläder oså, vi fikade även en stund och gick till mc donalds för jessica behövde köpa milkshake för att få ner svullnaden på tungan. Senare framåt 7 tiden kom Pillan & tobbe och hämtade oss och körde hem mig och jimmy till mig . Sedan dess har jag bara suttit framför Ikeas hemsida och skrivit upp vad för möbler jag ska köpa imorgon när vi åker dit. Ska upp runt 8 tiden imorgon för att fixa mig , vid kvart över 9 ska vi åka till pappas jobb för att hämta upp farmor och frank.

FYYYY VAD JAG ÄR AVUNDSJUK !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar