söndag 30 januari 2011

Bästa sminktipset.

Som ni såg i mitt förra inlägg köpte jag denna igår. Jag har användt den EN enda gång. Ändå kan jag utan att ljuga säga att detta är mitt bästa sminktips. Jag har hört så mycket bra om denna concealern och igår köpte jag den äntligen och det kan jag säga att trots priset så ångrar jag mig inte ett dugg.

Detta är en concealer som heter cover all mix. Som ni ser finns det tre olika nyanser i den lilla burken. Den röd aktiga använder man för att täcka mörka ringar under ögonen , den gul aktiga använder man för att täcka finnar & blemmor och andra röda områden i ansiktet .. T.ex jag är alltid röd runt näsan, på hakan & mellan ögonbrynen. Den beige aktiga används för att jämna ut eller blanda ut färgen ifall det inte riktigt blir rätt färg.

Jag prövade att täcka mina finnar och prövade även den rödaktiga och la under ögonen , mina mörka ringar försvann direkt . Den täcker hur bra som helst och döljer verkligen oönskade otrevligheter i ansiktet. Så detta är absolut ett av mina bästa sminktips till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar