söndag 30 januari 2011

GÖTEBORG.

HEJ PÅ ER.

Igår var jag och Jimmy i göteborg. Vi skulle egentligen hälsat på hans moster men hon var inte hemma i helgen så det blev ingenting med det. Dock träffade vi hans kusin och hans tjej istället. Sedan gick vi på stan i flera timmar och tittade runt. Hittade en del grejer, massa grejer på rea så jag kände mig nöjd över att jag fick med mig mycket saker hem fast ändå så var det inte tomt i plånboken, sånt gillar vi.

När vi kom hem ifrån göteborg så mötte vi upp amanda som också skulle sova hemma hos pappsen över natten. Jag och jimmy hade så ont i våra fötter och ben så vi satte på en film och skulle bara ta det lugnt , men istället somnade vi båda två. Kände mig lite taskig mot Amanda då hon fick sitta vaken helt ensam i flera timmar medans vi var osociala och somnade.

Dagen var i alla fall riktigt lyckad. Jag kände verkligen hur viktigt det var för mig att komma ut bland lite folk och bara ha det kul och mysigt med min fina pojkvän. Han gör mig verkligen lycklig.

Tänkte visa er det som fick följa med mig hem ifrån göteborg igår ;
En söt ring - Gina tricot.

Söta örhängen - gina tricot . Dom kostade bara 19 kr, sjukt billigt.

Puder.

Ögonbrynspenna- H&M.

 Cool T-shirt- Gina tricot.

Tyckte den passade bra till min image!?

Randig tunika - Monki , endast 60 kr.

Mysig tröja - gina tricot.

en liten present till min mamma .

Ännu en present till min kära mamma , det är en skämtpresent. Enbart för att jag är så dålig på att diska efter mig.

Pälsmössan - Missäy , present till min lillasyster.

Concealer , cover all mix - make up store.

1 kommentar: