söndag 30 januari 2011

hade helt glömt av !

Hade ju helt glömt av, jag lovade ju er att berätta vad jag tyckte om filmen som jag och jimmy såg i tisdags på bio.

Den var helt okej faktiskt , trodde faktiskt att den skulle vara lite roligare. Det verkade på trailern som om den var roligare än vad den faktiskt var. Höjdpunkten i hela filmen var när filmen nästan var slut så kom det en liten ihopsatt remix som hörde till filmen, den var sjukt rolig. Förövrigt var filmen faktiskt bra och helt klart sevärd för rolig var den, bara inte så rolig som jag hade förväntat mig.

Men det viktigaste var ju faktiskt hur mysigt vi hade , för det hade vi verkligen. Först var vi på stan och åt och sedan gick vi på bio och hade riktigt mysigt. Mamma gick på bio samma kväll fast inte på samma film som vi men vi fick åka med henne hem senare på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar