tisdag 25 januari 2011

MYS I BIOMÖRKRET.

HEJ PÅ ER.

Har precis sminkat mig och gjort mig iordning inför kvällen. Det är nämligen så att jag och kärleken min ska gå på bio ikväll . Han överraskade mig med bio & mat på stan. Fick välja vad som hälst och det blev faktiskt mc donalds för det har jag varit sugen på jätte länge nu, haha. Det här var verkligen uppskattat eftersom jag mått dåligt en längre tid , och då är det roligt att hitta på någonting, speciellt med den man älskar. Så ikväll ska jag och min älskling mysa i biomörkret. Vi hörs senare så ska ni få veta vad jag tyckte om filmen! Puss.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Såg att du har den underbara jackan från Gina Tricot, som jag gärna vill få tag i.. :) Länk : http://2.bp.blogspot.com/_37zxfhomeX4/TChUwUUqbCI/AAAAAAAABsk/zzFkpbV4hvk/s1600/Bild+11.jpg
    Om du kan tänka dig att sälja din jacka, så ger jag gärna endel för den! Maila i så fall. Mvh, iamasharmlessasababykitten@hotmail.se

    SvaraRadera