onsdag 5 januari 2011

ONSDAG 5 JANUARI 2011.

HEJ PÅ ER !

.. Har spenderat dagen tillsammans med Amanda , dock har vi inte gjort så mycket. Vi käkade och sedan somnade jag på soffan. Vi satt och tittade på filmer från mitt dop, amandas dop , en släktings student och när jag var ca 3 år. Det är så himla kul att se videos från när man var liten. Man får sig en del goda skratt. Mamma och pappa var ändå höjdpunkterna i filmen , dom var så unga och såg så himla roliga ut. Gulliga var dom med sina höga permanentade frisyrer.

Egentligen skulle jag och Amanda sminka och fota idag, men eftersom jag somnade på soffan blev det så himla sent , så vi ska ta det imorgon ist. Jag hann inte med att tvätta idag heller så det är ett måste imorgon. Det står högst upp på min to-do-lista kan jag lova.

Just nu sitter jag och Amanda och datanördar i min säng , jimmy sitter och spelar som vanligt. Vi ska snart poppa lite popcorn och titta på sällskapsresan , den när dom är på gran canaria. Den är så sjukt rolig , tycker om alla dom filmerna. Det är verkligen min humor. Vi får höras senare eller imorgon, ha det så bra ! Kramis.

ursäkta för den dåliga kvaliten på bilderna , för det första är videon inspelad år 1992 och för det andra har jag fotat rakt in i tvn, så man kan väll inte förvänta sig bättre kvalite direkt :)
pappasen på mitt dop, diggar frillan stenhårt :)

Mamma & jag på mitt dop :)

pappa, paul, carina & en liten emil.

Farmor :)

Här har ni mig som väldigt liten :)

Detta är jag på min syster Amandas dop :) stolt syster !

mamma, amanda , jag & pappa på amandas dop. Här är jag 3 år gammal :)

En väldigt söt Amanda:)

Och detta är jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar