fredag 18 februari 2011

hämtat ut två paket ..

HEJ PÅ ER.

Sitter just nu och tittar på Disney channel med min kusin Rasmus. Har varit iväg sedan tidigt imorse, skulle nämligen till sjukhuset på återbesök vid halv 11 men farmor skjutsade mig och jimmy dit imorse så vi var där redan kl 10 , så jag fick komma in tidigare och var klar redan 20 över. Då kom farmor och hämtade mig igen och jimmy åkte vidare till skatehallen. Sedan åkte vi hem till britta och fikade och då kom Rasmus dit , så vi bestämde att han skulle åka med mig hem. Men först åkte vi till netto och köpte lite onyttiheter och sedan vidare till druvefors för att hämta ut ett paket och sedan vidare till trandared för att hämta ut yttligare ett paket.

Här nedan kan ni se vad som fanns i paketen :

Nu ska vi fortsätta att titta på barnprogram och mysa , vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar