lördag 19 februari 2011

LÖRDAG.

HEJ PÅ ER.

Uppdateringen här på bloggen är inte vidare bra just nu märker jag. Men idag har jag faktiskt haft annat för mig så jag har inte hunnit med bloggen alls idag. Vaknade inte förän vid 11 tiden , jimmy hade åkt iväg imorse utan att väcka mig så jag vaknade brevid min kusin rasmus. Vi käkade frukost och sedan satt vi en stund vid datorn. Sedan var det dags för mig att börja fixa lite innan Jessica & pillan skulle komma hit och bli sminkade. Dom står nämligen bartender ikväll och ville vara extra fina, så självklart ställde jag upp med sminkningar och en liten photosession efter det. Dom blev jätte fina båda två och verkade nöjda när dom gick här ifrån så jag hoppas dom blev det.

Vid 2 tiden kom Robin hit, min äldsta kusin. Vi hade inte träffats på så sjukt länge så vi bestämde att han skulle sova här en dag på lovet och så blev det idag. Senare framåt kvällen kom mamma hit och skulle sminkas. Även min faster kom hit så vi satt och söta massa skit i några timmar. Sedan tog hon med min andra kusin hem och så började vi med maten. Så nu har vi käkat och just nu sitter vi framför varsin dator och nördar, som vanligt.

Idag har jag typ vilat ut en massa på kvällen för jag har inte mått jätte bra idag , så jag kände att jag verkligen behöver det. Imorgon blir det storstädning i huset, det är jätte stökigt i mitt rum och jag känner att vi behöver städa ut alla baciller i huset. Vill inte bli mer sjuk nu så imorgon blir det storstädning och jag ska även passa på att plugga. Sedan blir det nog mys framåt kvällen med min älskling, trots att vi bor ihop har vi inte haft alls mycket tid för varandra bara vi två denna veckan, så imorgon ska vi mysa en massa. Sedan på måndag drar ju skolan igång igen efter en hel veckas lov. Det blir nog både kul & jobbigt , men det gäller att ligga i om man ska kunna ta studenten till sommar.

Ne nu ska jag väll sluta tjöta innan jag skriver en hel novell här . Hoppas alla haft en jätte mysig lördag och att ni inte mår för dåligt imorgon om ni valt utekväll alternativet ikväll, men då antar jag att ni kommer må som ni förtjänar, haha ^^ .. Bye sålänge!

Här får ni lite bilder på mina brudar som jag sminkade idag :





Världens bästa vänner & världens finaste brudar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar