torsdag 24 februari 2011

TORSDAG.

HEJ PÅ ER.

Idag har jag praktiserat mellan 9-15 , som ni säkert vet om ni läst min blogg innan så är jag på ett ställe som heter Dalsjöfors trädgård ute i dalsjöfors. Det är hur mysigt som helst och jag arbetar med världens finaste och gulligaste personal. Alla är jätte trevliga och snälla så det är helt klart bästa praktikplatsen man kan tänka sig. Idag fick jag snitta blommor , göra lite roliga & mysiga kransar ( visar bilder längst ner i inlägget ) & lite annat. Slutade vid 3 och då åkte jag in till stan för att möta upp Jessica , sedan skjutsade hennes syster hem mig , henne & Jimmy. När vi kom hem så käkade vi lite och nu ska jag väll sätta igång med pluggandet , har ju en hel del att göra.

Imorgon blir det möte tidigt på morgonen , sedan ska jag till skolan och efter det blir det skatehallen en stund , senare ska jag hem och mysa med pappa som är hemkommen ifrån thailand . Han kommer redan ikväll men han kommer så sent så vi kommer inte träffas mycket idag . Så imorgon blir det pappa & dotter mys, med god mat & massa gottesaker på kvällen.

Ne nu måste jag sätta igång & plugga , vi hörs senare eller imorgon. Ha det bäst sålänge!



Visst blev dom mysiga ? Helt underbara om jag får säga det själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar