onsdag 23 februari 2011

trött på ditt sätt ..

Vill börja med att säga att detta är ett inlägg som säkert inte alla uppskattar och tycker är speciellt kul att läsa , men detta är min blogg och jag har skapat den för att jag älskar att skriva och jag behöver skriva av mig. Plus att jag tycker att vissa saker är riktigt roligt att få dela med mig av i bloggen och även ibland få lite kommentarer och kritik. Men som sagt detta blir kanske inte det roligaste inlägget jag skrivit men jag behöver verkligen få skriva av mig lite och tyck vad ni vill , jag bryr mig faktiskt inte. Min blogg , mina problem och mina åsikter sen får alla andra tycka vad dom vill såklart, men jag bryr mig inte just nu.

Jag är så fruktansvärt trött på dig och ditt jävla sätt , hur du beter dig mot allt och alla . Du har ju stora problem och så som du behandlar folk i din närhet , det är inte normalt någonstans. Hur hade du själv känt om du blev kallad hora, fitta , ful , äcklig , fetto varenda jävla dag? Du tror att jag inte tar åt mig , bara för att vi står varandra såpass nära och du säger så för du är arg , men du ska veta att varenda jävla gång vi bråkar och du säger saker , trackar på mig och beter dig så jävla illa, det gör så ont i mig . Och det är inte bara när du behandlar mig illa utan det gör lika jävla ont när jag ser hur du behandlar andra i din omgivning.

Jag förstår inte hur folk kan säga , men det går över , hon mår bara dåligt osv. Du mår inte alls dåligt, du är bara jävligt elak och du har ingen jävla respekt alls, inte för någon. Det är som ett hårt slag i magen varenda gång du säger hur ful och fet jag är , vilken jävla fitta jag är . Man säger inte så, inte till någon. Dom personer som du behandlar så illa som du gör , det är personer som älskar dig och som vill ditt bästa. Men ärligt talat , kommer du fortsätta som du gör så kommer ingen , och då menar jag verkligen ingen orka med dig tillslut. Du anar inte hur mycket det tar på ens krafter att alltid bli behandlad illa och få kommentarer om hur man ser ut. Det är inte alls onormalt av mig att ta illa upp när jag stått och gjort mig iordning i flera timmar för att gå ut med tjejerna på kvällen och så fort du ser mig säger du , ska du verkligen se ut sådär? Du är as tjock i dom kläderna .. Du anar inte hur mycket en sån sak , en sån liten jävla sak förstör min kväll. Fattar inte ens varför jag säger "liten sak" för det är verkligen ingen liten sak. Jag förtjänar inte att bli behandlad så som du behandlar mig , jag förtjänar inte alla elaka kommentarer om mitt utseende.

Jag vet att jag är tjock och att jag inte ser bra ut , men mitt självförtroende blir inte bättre av att du alltid berättar det för mig och får mig känna mig ännumer obekväm med mig själv.

Jag känner såhär , det är slut med att bara stå och ta emot all den skit du slänger på mig. Det är slut med att jag ska vara snäll och förstående , för jag förstår faktiskt inte ett skit vad jag gör för fel , vad det är jag gör för att förtjäna alla dumma & elaka kommentarer. Jag förstår mig inte på dig alls, du är elak. Rakt igenom elak .

Även om vi är syskon så känner inte jag att du och jag har någon som helst skyldighet att träffa varandra , för varje gång vi ses så lämnar du mig ledsen och förstörd av dina elaka kommentarer och jag är så trött på det. Jag önskar att du var den Amanda som du var förut. Jag älskar dig så sjukt mycket , men du sårar mig riktigt mycket ska du veta. Jag förtjänar inte att bli behandlad som du behandlar mig.

jag saknar den gamla Amanda.

1 kommentar:

  1. Linda, du ser visst fin ut!
    Alla vill ha en vän som du för du bryr
    dig om andra.
    Jag och mamma saknar dig jätte mycket!!!!
    Hoppas vi ses snart gumman <3
    SÖTAST ÄR DU!!!!
    puss och kram

    SvaraRadera