tisdag 8 mars 2011

20 MÅNADER ! ♥

I 20 månader har du varit min, bara bara min . Vi har haft så mycket fina stunder tillsammans men även gått igenom en del svåra och jobbiga grejer. Men jag tror att allting bara gjort oss starkare , vi är bäst när vi är tillsammans. Din hand passar perfekt i min hand och dina läppar helt perfekt mot mina. Jag är så sjukt glad över att jag träffat dig och jag vet verkligen inte vad jag skulle gjort utan dig. Känns som om du har mitt hjärta i din hand och jag är så otroligt rädd att förlora dig . Du är helt underbar och så otroligt vacker .

Jag kommer alltid älska dig , du vet ju vad jag har sagt. Sålänge du älskar mig är det du & jag. Föralltid och alltid , visst? Du är allt och lite till , min finaste bumsebruuuuuse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar