tisdag 8 mars 2011

TISDAG.

Hej på er.

Kom nyss hem ifrån min kära mormor . Vi har varit där på kvällsfika , mamma och amanda var också där . Så det var mysigt att få träffa sin mamma och sin syster också . Det händer inte allt för ofta nu för tiden med tanke på att jag bara bor hos pappa . Därför träffar jag inte mormor och morfar heller speciellt ofta, men det är så det är och dom vet att jag har mycket i skolan och så nu med så jag tror dom förstår.

Som sagt det är en hel del att göra i skolan just nu och hemma självklart. Eftersom jag ligger efter en del så får jag självklart jobba hemma också. Men det känns ändå som det går framåt och jag hoppas på att jag hinner klart med alla uppgifter som ska göras.

Annars har det inte hänt så jätte mycket mer idag , var i skolan mellan 9 - 11:30 sedan drog jag och Jessica till Max och käkade. Efter det åkte vi till ica maxi för Jessica skulle handla lite åt sin morsa och jag skulle köpa cigg och mjölk. Sedan var hon så snäll och skjutsade hem mig och när jag kom hem gick jag faktiskt ut och satte mig på balkongen en lång stund, det var så himla skönt väder och varmt var det också så jag satt faktiskt utan jacka. Men sedan började jag må lite dåligt och fick feberfrossa och grejer så jag gick och la mig. Och så kom Jimmy hem och värmde mig och bäddade ner mig och lät mig somna på hans bröst, världens bääästa måste jag säga.

Nu ska jag och Jimmy fortsätta titta på en film som vi satte på för några timmar sedan. Men vi hörs imorgon, förhoppningsvis kommer det upp en bild på en sminkning då . Det var riktigt längesedan så det måste jag försöka klämma in imorgon. Kanske kan jag göra en som jag kan använda i mitt projektarbete med, ah vi får se helt enkelt. Men vi hörs imorgon med lite roliga bilder och sådär , hade bra & sov gott . Puss & kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar