onsdag 9 mars 2011

FEBER & PLUGG.

HEJ FINA NI.

Sitter invirad i mitt duntäcke med värmefläckten på varmaste riktad mot mig. Fryser som bara den , tror jag börjar få tillbaka febern från inatt / imorse. Gick upp imorse vid 4 tiden och tog en tablett , sedan gick jag och la mig igen. När jag vaknade vid 6 tiden var jag jätte varm och frös jätte mycket , då kollade jag min feber och så hade jag feber. Dock var det tur att den kom idag och inte igår för jag får inte missa skolan mer nu, idag jobbar jag hemma och missar ingenting i skolan som tur är . Har redan gjort tre ganska stora inlämningar och skickat in till min lärare , dock känner jag att feber och plugg inte är en bra kombination. Det är tröttsamt och jag fryser väldigt mycket hela tiden.

Ska snart försöka få i mig någonting att äta , är lite små hungrig. Och sedan ska jag försöka få tag i farmor och kolla med henne om hon har någon engelska bok som jag kan få låna och även lite stiftpennor, haha ^^ hon är som en grossist när det gäller pennor och block och sånna saker, så det brukar inte vara några problem. Ne, nu ska jag fixa lite mat och sedan fortsätta med pluggandet . Kanske att det kommer en sminkning senare , beror på hur jag mår och om jag orkar. Vi hörs senare , Puss.

1 kommentar:

  1. http://ronjjaiivarsson.blogg.se/2011/march/-.html
    anmäl dig till veckans blogg!
    det kan bli du ;)

    SvaraRadera