fredag 11 mars 2011

PLUGG.

HEJ.

Jag gick precis upp ur sängen , har sovit ganska länge idag och nu har jag legat och pratat i telefon i någon timma med min faster. Har sovit dåligt inatt och därför missade jag ett viktigt möte imorse i stan. Men så är det ibland , jag har så mycket just nu att jag glömmer av hälften av allt som ska göras. Igår blev jag så glad när jag kom hem och Jimmy hade städat jätte fint i hela mitt rum , han hade damsugit och dammat av och gjort jätte fint, då blev jag jätte glad faktiskt.

Idag ska jag faktiskt plugga , och ikväll kanske jag åker iväg till Elin en stund på lite fest , men det är inte helt hundra bestämt än , ska höra med Jessica och så först så får vi se senare. Och vi får höras senare för jag har ingenting mer att skriva nu , BYYYYE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar