onsdag 23 mars 2011

BRA DAG.

HEJ PÅ ER.

Idag har jag hittat på så mycket kul verkligen, först imorse kom Jessica och hämtade mig och så åkte vi till skolan. Vid 12 tiden slutade vi och bestämde oss för att dra till knalleland för lite shopping. Vi hade så grymt kul och hittade faktiskt en del fint. Köpte bla ett par nya skor och en foundation. Man får passa på när det är rea och extrapris.

Efter vi varit i knalleland åkte vi hem till mig för att jag skulle sminka Ada. Även min faster och lill kusinen var här på besök. Sminkningen blev jätte bra och jag hoppas hon blev nöjd , hon var så fin när hon gick här ifrån, ifs är hon alltid söt men resultatet av sminkningen blev väldigt bra. Efter att alla åkt här ifrån så drog jag , jessica och jimmy till sunhouse i stan och solade. Det var jätte skönt , dock var vi lite avis på Jimmy efteråt då bara han fick bränna som syntes. Efter vi solat åkte vi och åt lite och sedan hem till mig och tittade på film. Idag blev det Mean girls 2. Kan ju säga att 1 var mycket bättre , denna var både dryg och hade i princip samma handling som ettan, men ettan var mycket bättre. Nu har Jessica åkt hem till sig och jag ska titta på en till film med Jimmy och förmodligen kommer jag väll somna till den filmen, som vanligt.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag och att ni kommer sova gott inatt. Puss & Kram , vi hörs imorgon.

my new shoes.

diggar nitarna & kedjorna.

ska prova på denna foundationen tänkte jag. Någon som testat den ? Hur var den isf?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar