torsdag 24 mars 2011

TORSDAG.

HEJ DÄR.

Nu har det varit väldigt väldigt dålig uppdatering här det sista, jag har haft så mycket annat för mig och det har vart för bra väder för att bara sitta inne och uggla. Jag har till och med tagit en dag ledigt ifrån pluggandet. Alltså jag har varit i skolan men jag har tagit ledigt efter skolan och gjort andra saker istället för att åka raka vägen hem och plugga. Annars har jag för övrigt suttit och pluggat i princip varje dag hela kvällarna. Och det känns inte så överdrivet tråkigt ändå med tanke på att jag själv satt mig i denna sitsen och det är bara jag själv som kan jobba för att hinna ikapp. Vilket jag verkligen hoppas att jag kommer hinna, som det känns nu så hinner jag men det beror ju såklart helt och hållet på vad som händer och sker i skolan nu framöver.

Igår sov jag hemma hos mina kusiner , vi kollade på film och hade jätte mysigt. Idag hade jag praktik så jag fick åka ifrån mina kusiner ganska tidigt imorse och ta bussen från stan ut till dalsjöfors. Dagen på praktiken gick väldigt fort och det var en helt okej dag förrutom att det var väldigt varmt i butiken och jag var grymt trött och mådde inte bäst idag. Direkt efter praktiken åkte jag in till stan och mötte upp mammsen, vi drog och käkade och sedan gick vi i lite affärer och sedan solade vi. Idag solade jag i ett solarium som hade ansiktskanon och jag tror fasen att hela solariet var bättre än det jag solade i förra gången för jag fick så mycket färg idag. Efter vi hade solat drog vi en snabb sväng upp till kusinerna för att hämta en väska vi glömde där imorse och sedan vidare hem.

Just nu sitter jag och skissar lite grann ( ska berätta senare till vad ). Ni ska få lite sneak peak bilder och så ska jag snart skriva min roliga överraskning som jag tänkt berätta för er hela veckan men som jag sparat på lite . Mer om det alldeles strax , nu måste jag skissa klart lite och sedan kommer det dyka upp ett roligt inlägg inom kort.

fjädrar.

fjädrar.

sten.
Detta är några av det få saker jag kommer använda mig utav i helgen , överraskningen berättar jag snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar