måndag 28 mars 2011

SORRY.

HEJ PÅ ER ..

Vill börja med att säga förlåt för min usla uppdatering. Jag ska faktiskt vara helt ärlig och berätta att jag har somnat dom flesta gångerna jag sagt att jag ska göra ett inlägg. Jag har fortfarande inte berättat om min överraskning som jag lovade att berätta för er om.

Och nu verkar det dessutom som att det har blivit någonting fel med min blogg. Funderar starkt på att byta över till devote, men har inte bestämt mig helt ännu.

För övrigt vill jag bara meddela att bloggen kommer vara ganska tråkig och jag kommer inte vara speciellt aktiv här på ett tag. Har mycket nu och därför drabbas bloggen. Men jag lovar att kika in lite då och då när jag hinner.

Nu ska jag faktiskt titta på en film med min fina pojkvän och förmodligen lär jag väll somna som vanligt. Puss & kram och god natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar