torsdag 17 mars 2011

FILM & MYS MED MIN FINA POJKVÄN.

Hellu alla fina läsare.

Jag tänkte bara kika in lite snabbt och säga god natt , jag ska inte lägga mig riktigt än men jag ska titta på film och mysa med min fina pojkvän och oftast brukar jag somna framför filmerna vi tittar på.

Idag har jag vart på praktiken från 9 - 15 och gjort både det ena och det andra , lite buketter, städat , snittat blommor, gjort lite handbuketter osv. Så dagen gick faktiskt hyffsat fort idag, direkt efter praktiken hade jag tid på vårdcentralen och då mötte min syster upp mig och hängde med mig dit. Var där i ca 1 timma och sedan åkte vi hem.

Nu ska vi strax sätta på filmen, men som sagt jag skulle bara titta in och säga God natt och sov så gott alla fina. Oh, just det innan jag glömmer , jag har haft lite problem med uppladdningen av bilder här på bloggen , därför inte korten ifrån kalaset hos farmor i tisdags dykt upp ännu, men det kommer kanske imorgon i stället om det funkar bättre då. Vi får väll se, nu ska jag byta om till pyjamasen och lägga mig i jimmys famn, det är bland det bästa jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar