lördag 19 mars 2011

STÄDA, STÄDA & STÄDA.

God morgon.

Eller , ah god förmiddag får man väll säga nu kl är ju trots allt halv 3. Jag har varit uppe sedan 11 tiden någon gång och ätit lite frukost och kollat lite bloggar. Har även hunnit med att slänga in en maskin tvätt och storstädat i rummet, damsugit , plockat och dammat. Så nu är det jätte fint. Håller på att vädra ur rummet nu , har så litet rum och när två personer har sovit i detta rummet blir det ganska vart och luktar faktiskt lite instängt när man vaknar , så jag brukar faktiskt vädra ur lite då och då.

Jimmy drog precis till bussen , han skulle åka till skatehallen och åka lite bräda idag. Själv ska jag faktiskt sätta igång med pluggandet nu tänkte jag. Har lite att göra och har en redovisning på måndag i projekt och företagande som jag tänkte läsa igenom lite och sådär. Med lite musik behöver inte pluggandet bli sådär jätte tråkigt. När jag väl har kört igång med pluggandet känns det som ett bra tidsfördriv när jag ändå inte har någonting att göra, speciellt engelska för det tycker jag är såpass kul. Självklart kan det vara tråkigt också och framför allt jobbigt men idag känns det helt okej.

Senare ska jag göra lite olika sminkningar om jag känner för det , ska testa lite olika sminkningar som jag kommer kunna använda mig utav nästa vecka. Då händer nämligen någonting väldigt roligt , jag återkommer med det när det närmar sig och jag fått lite mer info.

Nu ska jag fixa det sista av städningen och sedan ska jag börja plugga i några timmar , uppdaterar här lite senare om jag har någonting roligt att skriva om. Ha det bra sålänge, så hörs vi. Puss & Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar